Gdy masz zbyt dobre serce….

Smutna prawda jest taka, że księgowemu często płaci się na końcu.
Zrozumiała to w końcu nasza Klientka prowadząca biuro rachunkowe, które po pandemii prawie znalazło się na skraju niewypłacalności.  Klienci biura zaczęli się mocno opóźniać z regulowaniem swoich zobowiązań.
Układ nie był łatwy, gdyż nasza Klientka miała wśród wierzycieli takie banki, które bardzo rzadko głosują na „tak”.
Tym razem to się udało. Ktoś tam w tych bankach był rozsądny i przyjął naszą argumentację. Po raz kolejny podkreślamy jak ważna jest rola doświadczonego doradcy restrukturyzacyjnego. To od jego wiedzy, doświadczenia, umiejętności negocjacji i przekonywania – zależy powodzenie całego procesu restrukturyzacji.
Nasza klientka ma dobre serce. Zależało nam jednak na tym, by nikt już więcej je dobroci nie wykorzystywał.
W planie restrukturyzacyjny wpisaliśmy w uzgodnieniu z nią skuteczne metody odzyskiwania należności.
Korzysta już z zatwierdzonego układu i dba bardziej o regularne płatności swoich klientów. A Colectus jej w tym pomaga!